Online Adverteren

Maximale waarde uit je mediabudget halen. Met datagedreven digitale campagnes

Iedereen die een digitale campagne start, wil iets bereiken. Bijvoorbeeld producten verkopen in een webwinkel, leads genereren of nieuwe klanten werven voor een lokale winkel. Willmark is een perfecte partner voor het realiseren van digitale campagnes voor 7 soorten doelstellingen.

Gebruik de kracht van machine learning en menselijke slimheid

Een groot gedeelte van online adverteren in zoekmachines, display netwerken en social media wordt tegenwoordig aangestuurd door machine learning. Hierdoor kan met een kleine menselijke inspanning veel worden bereikt. Maak het verschil door menselijk inzicht te combineren met de efficiëntie van zelflerende algoritmes. En bereik geweldige resultaten.

Oplossingen

Campagnedoelen

Campagnedoelen waarmee je merk gaat groeien

Sales

Verhoog het aantal verkopen in je webshop, in een winkel of telefonisch. Bereik mensen die klaar zijn om actie te ondernemen.

Leads

Leads genereren door prospects aan te moedigen om contact op te nemen. Bijvoorbeeld via formulieren, chat of per telefoon.

Websiteverkeer

Laat je website vinden door de juiste mensen te bereiken en zorg dat zoveel mogelijk van deze mensen je website bezoeken.

Productoverweging

Potentiële klanten aanmoedigen om je merk of product te overwegen wanneer ze naar producten zoeken of interesse tonen in je merk.

Winkelbezoeken

Mensen aanmoedigen om lokale winkels of filialen te bezoeken. Ideaal voor bijvoorbeeld restaurants, dealers en retailers.

Merkbekendheid

Vestig de aandacht op je merk of een nieuw product. Bereik een zo groot mogelijke doelgroep en vergroot je naamsbekendheid.

Aanpak

Zo gaan we je digitale campagne bouwen en optimaliseren

Voordat we de kracht van online adverteren ontsluiten, willen we graag weten wat je merkambities zijn. Hierna gaan we het potentiële bereik via digitale media en het benodigde mediabudget berekenen. Vervolgens activeren we je campagnes en worden er wekelijks optimalisaties doorgevoerd met behulp van data-analyse.

Een vliegende start

Elke langdurige relatie begint met een kennismaking. Tijdens een intake horen we graag wat de ambities van je bedrijf zijn en wat jij graag wilt bereiken met digitale media.

Potentieel berekenen

Een koers uitstippelen begint met het onderzoeken van het potentiële bereik in verschillende kanalen. Het resulteert in een prognose van het verwachte rendement in Euro’s.

Meetpunten inrichten

Meetbaarheid is belangrijk om machines zelflerend te maken en te kunnen analyseren wat werkt. Hiervoor worden je doelen nauwkeurig ingericht via bijvoorbeeld Google Tag Manager.

Campagnes inrichten

We stemmen af welke communicatieboodschappen worden gebruikt, verzamelen beeld- en tekstfragmenten en de campagne wordt ingericht in bijvoorbeeld Google Ads.

Optimaliseren

Wekelijks wordt het campagneraamwerk geactualiseerd en uitgebreid met nieuwe innovaties. Campagnemanagement richt zich op het bereiken van het hoogste resultaat of rendement.

Evaluatie en updates

Een dashboard op maat geeft je altijd toegang tot relevante inzichten. Daarnaast volgt er een maandelijkse evaluatie waarin we de resultaten bespreken en vooruitblikken op het vervolg.

Van start gaan

Begin vandaag en kom op voorsprong

Voordat we de kracht van online adverteren ontgrendelen, willen we graag weten wat je merkambities zijn. Hierna gaan we het potentiële bereik via digitale media en het benodigde mediabudget berekenen. Vervolgens activeren we je campagnes en worden er wekelijks optimalisaties doorgevoerd met behulp van data-analyse.