Online Adverteren
Maximale waarde uit je mediabudget halen. Met datagedreven digitale campagnes
Iedereen die een digitale campagne start, wil iets bereiken. Bijvoorbeeld producten verkopen in een webwinkel, leads genereren of nieuwe klanten werven voor een lokale winkel. Willmark is een perfecte partner voor het realiseren van digitale campagnes voor 7 soorten doelstellingen.
Gebruik de kracht van machine learning en menselijke slimheid
Een groot gedeelte van online adverteren in zoekmachines, display netwerken en social media wordt tegenwoordig aangestuurd door machine learning. Hierdoor kan met een kleine menselijke inspanning veel worden bereikt. Maak het verschil door menselijk inzicht te combineren met de efficiëntie van zelflerende algoritmes. En bereik geweldige resultaten.
Oplossingen
Campagnedoelen
Campagnedoelen waarmee je merk gaat groeien
Sales
Verhoog het aantal verkopen in je webshop, in een winkel of telefonisch. Bereik mensen die klaar zijn om actie te ondernemen.
Leads
Leads genereren door prospects aan te moedigen om contact op te nemen. Bijvoorbeeld via formulieren, chat of per telefoon.
Websiteverkeer
Laat je website vinden door de juiste mensen te bereiken en zorg dat zoveel mogelijk van deze mensen je website bezoeken.
Productoverweging
Potentiële klanten aanmoedigen om je merk of product te overwegen wanneer ze naar producten zoeken of interesse tonen in je merk.
Winkelbezoeken
Mensen aanmoedigen om lokale winkels of filialen te bezoeken. Ideaal voor bijvoorbeeld restaurants, dealers en retailers.
Merkbekendheid
Vestig de aandacht op je merk of een nieuw product. Bereik een zo groot mogelijke doelgroep en vergroot je naamsbekendheid.
Aanpak
Zo gaan we je digitale campagne bouwen en optimaliseren
Voordat we de kracht van online adverteren ontsluiten, willen we graag weten wat je merkambities zijn. Hierna gaan we het potentiële bereik via digitale media en het benodigde mediabudget berekenen. Vervolgens activeren we je campagnes en worden er wekelijks optimalisaties doorgevoerd met behulp van data-analyse.
Een vliegende start
Elke langdurige relatie begint met een kennismaking. Tijdens een intake horen we graag wat de ambities van je bedrijf zijn en wat jij graag wilt bereiken met digitale media.
Potentieel berekenen
Een koers uitstippelen begint met het onderzoeken van het potentiële bereik in verschillende kanalen. Het resulteert in een prognose van het verwachte rendement in Euro’s.
Meetpunten inrichten
Meetbaarheid is belangrijk om machines zelflerend te maken en te kunnen analyseren wat werkt. Hiervoor worden je doelen nauwkeurig ingericht via bijvoorbeeld Google Tag Manager.
Campagnes inrichten
We stemmen af welke communicatieboodschappen worden gebruikt, verzamelen beeld- en tekstfragmenten en de campagne wordt ingericht in bijvoorbeeld Google Ads.
Optimaliseren
Wekelijks wordt het campagneraamwerk geactualiseerd en uitgebreid met nieuwe innovaties. Campagnemanagement richt zich op het bereiken van het hoogste resultaat of rendement.
Evaluatie en updates
Een dashboard op maat geeft je altijd toegang tot relevante inzichten. Daarnaast volgt er een maandelijkse evaluatie waarin we de resultaten bespreken en vooruitblikken op het vervolg.
Van start gaan
Begin vandaag en kom op voorsprong
Voordat we de kracht van online adverteren ontgrendelen, willen we graag weten wat je merkambities zijn. Hierna gaan we het potentiële bereik via digitale media en het benodigde mediabudget berekenen. Vervolgens activeren we je campagnes en worden er wekelijks optimalisaties doorgevoerd met behulp van data-analyse.
Laat je gegevens achter en de eerste stap is gezet
Wil jij de kracht van online adverteren ontgrendelen en ben je benieuwd naar de potentie van online adverteren in jouw markt, dan komen we graag in contact. Laat je gegevens achter via het formulier en de eerste stap is gezet.