Derrik Willemsen
Mijn leven is marketing
Op 1 juli 2021 is Willmark van start gegaan. Deze startup is gespecialiseerd in digitale marketing intelligentie. Wat dat betekent? De beste strategische keuzes maken in digitale media, door de kracht van data-analyse en conversie optimalisatie in te zetten. De formule van Willmark komt niet uit de lucht vallen, want ik breng meer dan 20 jaar marketingervaring mee, waarvan een belangrijk deel als webanalist en specialist conversie optimalisatie voor merken zoals Volkswagen, Continental en Centraal Beheer.
Ik ondersteun merken met data-analyse en conversie optimalisatie
Digitale marketing maakt al zeker 15 jaar deel uit van mijn leven. Vanaf 2011 ben ik me gaan specialiseren als webanalist en specialist conversie optimalisatie. Mijn expertise is het meetbaar maken, analyseren én verbeteren van de klantreis. Dat doe ik met data-analyse en machine learning. Voor mijn werk gebruik ik verschillende tools, zoals Google Analytics, Google Datastudio, Semrush, Google Optimize, Tableau, VWO, Hotjar en GetFeedback. Daarnaast heb ik ervaring met Tableau. PowerBI en ComScore DAx. Ik ben Certificering voor Google Analytics voor Google Analytics en vijfvoudig gecertificeerd voor Google Ads.
Zij gingen je voor
Merken waarvoor ik heb gewerkt
Kennis maken
Neem contact op en kom op voorsprong
Ben je op zoek naar een expert die jouw analyse- en conversievraagstukken oplost en gedreven is om je digitale strategie te ondersteunen met geweldige inzichten en menselijke slimheid? Laat je gegevens achter en de eerste stap is gezet.
Laat je gegevens achter en de eerste stap is gezet
Wil jij de kracht van data-analyse en conversie optimalisatie ontgrendelen en ben je benieuwd naar de potentie voor jouw merk, neem dan contact op. Laat je gegevens achter via het formulier en de eerste stap is gezet.