Dashboards & Rapportages

Inzicht in resultaten met real-time tracking en dashboards

Ontgrendel de kracht van data met interactieve dashboards en duidelijke rapporten die inspireren tot slimmere beslissingen. Het bijhouden en monitoren van statistieken is onmisbaar in je digitale strategie. Omdat tools als Google Analytics voor de meeste mensen te diepgaand zijn, ontwikkelen we op maat gemaakte dashboards voor verschillende soorten gebruikers.

Data bevat boeiende verhalen die inspireren tot betere beslissingen

Data is geweldig maar kan ook overweldigend zijn. Een aangepast dashboard is dé oplossing om een breed scala aan data om te zetten in een boeiend verhaal. Met behulp van partnerconnectoren en datavisualisatiekunst ontwikkelt Willmark inspirerende dashboards en rapportages die je kunt delen met individuen, teams of de wereld.

Oplossingen

Rapportage oplossingen

Oplossingen voor dashboards en rapportages

Real-time Dashboard

Volg belangrijke statistieken over je digitale platform, krijg inzicht in actuele resultaten en vergelijk deze met historische gegevens.

Automatische spreads

Vereenvoudig het verzamelen van herhaaldelijk benodigde cijfers door ze automatisch in spreads of spreadsheets te importeren.

Campagne Dashboard

Volg de resultaten van een campagne, team of project door het relevante deel van een dataset aan te bieden in een dashboard.

SEO Rapportage

Ontvang automatische rapportages waarin je posities op zoektermen worden vermeld en krijg veel andere nuttige tips en inzichten.

KPI Rapportageset

Help stakeholders om betere beslissingen te nemen door regelmatig relevante informatie te sturen via periodieke rapportage.

Social Rapportage

Ontvang automatische rapporten over volume en betrokkenheid van je fans op je sociale kanalen en die van je concurrenten.

Aanpak

Een KPI-rapportage of dashboard maken, zo gaan we dat doen

Veel dashboards kunnen in een handomdraai worden gemaakt, terwijl organisatiebrede KPI rapportagesets vragen om meer maatwerk en organisatie. De filosofie achter ieder rapportagemiddel is echter gelijk: het moet een boeiend verhaal vertellen, dat gemakkelijk is te interpreteren en dat inspireert om er dagelijks mee te werken.

Van start gaan

Tijdens een intake horen we graag welke informatie jij graag in je dashboard of rapportages wilt terugzien, hoe je analytics platform op dit moment is ingericht en welke software je gebruikt.

KPI's bepalen

We brengen in kaart welke KPI’s voor jou het belangrijkst zijn, of deze momenteel worden bijgehouden en of we de meetbaarheid binnen je analyseplatform moeten verbeteren.

Meetpunten inrichten

Waar nodig verbeteren we de meetpunten op je website. Bijvoorbeeld via een tag management systeem of we werken een duidelijke briefing uit voor je website ontwikkelaar.

Realisatie

Je rapportage of dashboard wordt op maat gemaakt. Daar hoort natuurlijk altijd mooie datavisualisatiekunst bij. Indien nodig kunnen geavanceerde connectoren en segmenten worden gebruikt.

Scherpstellen

Veel dashboards kunnen na een paar weken nóg beter worden op basis van de eerste gebruikservaringen. Enkele weken na livegang maken wij je dashboard compleet.

Onderhoud

Complexere dashboards met een uitgebreide meetinfrastructuur moeten meebewegen met veranderingen op je digitale platform. We voeren maandelijks onderhoud uit wanneer dit relevant is.

Van start gaan

Begin vandaag en kom op voorsprong

Voordat we de kracht van rapportages en dashboards ontgrendelen, willen we graag weten wat je ambities zijn. Hierna gaan we aan jouw dashboards en rapportagemiddelen bouwen. Heeft je dashboard op een later moment onderhoud of uitbreidingen nodig, dan zorgen we de benodigde ondersteuning.